Zapůsobte pozitivně na návštěvníky svého webu

Webovou stránku již dnes potřebuje prakticky každý bez ohledu na to, co dělá. Ať máte restauraci, prodáváte oblečení pro děti nebo chcete sdílet své cestování, web potřebujete. A jistě také chcete, aby byl pro návštěvníky přitažlivý, užitečný a zařadil se mezi jejich oblíbené. Obsah je důležitý, ale měli byste se zaměřit také na to, jak na uživatele působí https://www.seolight.cz/vite-jak-pusobi-vas-web-na-uzivatele.
 notebook obrazovka.jpg

Velkoformátové obrázky, které vyvolají emoce

Velkoformátové fotografie se v posledních několika letech staly velmi populární. Nezapomínejte na to, že stránka není jen o informacích, ale také vzhledu. Ideální je, když obrázek vzbudí emoce, kterých byste rádi dosáhli. Při výběru správné fotky navíc čtenář bude hned vidět, kam přišel a co u vás může očekávat.
 

Responzivita napříč technologiemi

Počítejte s tím, že dnes lidé hodně vyhledávají na smartphonech nebo tabletech. Už dávno nejde jen o notebooky či stolní počítače. Pro vás to znamená, že musíte zajistit kompatibilitu stránky i s těmito formáty. Pokud bude složité procházet obsah na chytrém telefonu, uživatelé rychle odejdou a s největší pravděpodobností se už nevrátí.
 

Ve vhodné typografii je síla

Styl písma je důležitý. Možná si myslíte, že jde jen o nutné zlo, ale tak to není. Obsah by měl být nejen zajímavý a přínosný, ale také se musí dát dobře číst. Jedinečné styly zdarma nabízí Google fonts. Myslete nejen na typ, ale také na velikost. Největší písma upozorňují na nejdůležitější údaje, menší ukazují na samotný obsah.
 vyhledávání článek notebook.jpg

Komunikace se zákazníkem

Poté, co zaujmete a vyvoláte u klienta touhu pořídit si to, co nabízíte, je dobré je vyzvat k akci. K tomu slouží tzv. akční tlačítka. Ať se jedná o “To se mi líbí“ na Facebooku, “Objednat pobyt“ u cestovní kanceláře nebo “Přidat do košíku“ u jakéhokoli produktu, např. u oblečení. Zapojit ale můžete i kreativitu a vymyslet si své originální a vtipná tlačítka.