Trampolína je ideální prostředek pro podporu zdraví nohou a chodidel

Bez nohou bychom stěží mohli žít plnohodnotným životem. Mnohdy je považujeme za něco samozřejmého, prostě se na ně postavíme a jdeme. A když někde zahlédneme poučnou stať na téma našeho zdraví, např. s ohledem na životosprávu, většinou zde zaznívají orgány srdce, plíce, mozek, játra, ledviny, žaludek, slinivka, střeva, anebo záležitosti, bez nichž bychom nemohli žít, jako je krevní oběh a lymfatický a imunitní systém. Nohy zůstávají ukryté v pozadí, tak trochu stranou zájmu, a pokud o nich hovoříme, tak zpravidla v souvislosti se stehenním, hýžďovým a lýtkovým svalstvem.siluety skákajících dívek
Klenby příčná a podélná – jedním z opomíjených zdravotních aspektů je klenba chodidel. Tento neblahý trend také podporují mnozí výrobci obuvi, kteří hledí na módní aspekt, https://www.odpovedi.cz/otazky/jaky-je-vyznam-slova-aspekt ale ten zdravotní opomíjejí. Stačí se kolem sebe rozhlédnout na ulici a uvědomíte si, co lidé dnes a denně obouvají – ploché neanatomické stélky nevhodně tvarované, příliš nízké nebo naopak vysoké podpatky, špatnou oporu paty a Achillovy šlachy atd.
Kloubní pouzdra – většinou se na toto téma hovoří až s odborníky – lékaři specialisty v oboru ortopedie, a to bývá už velmi často pozdě, kdy se řeší nikoli prevence, nýbrž poškození chrupavek a jejich nedostatečná výživa. Velmi závažným fenoménem dnešní doby je také nadváha a obezita. Kromě změny jídelníčku vám lékař může doporučit dostatek pohybu, ale jak to udělat, abychom naše klouby a páteř nepřetěžovali běháním nebo neúměrným zdviháním těžkých závaží v posilovně?nohy v prstových ponožkách

Vyzkoušejte pružnou podložku

Skákání na pružné podložce v podobě trampolín v zábavním parku dokáže divy a přímo ideálním řešením je pořídit si trampolínu Goodjump jako svou vlastní. Při tomto pohybu velice důkladně zaměstnáte většinu svalových skupin trupu i končetin, uvedete do zvýšené činnosti krevní oběh, rozproudíte lymfu a zároveň budete dopadat do měkkého, čímž nebudou trpět přetěžované klouby. Zároveň zpevníte při cvičení naboso svalové partie chodidel, které udržují obě klenby v požadovaném tvaru. Pamatujte, že chodidla jsou obrazem celého těla, a že také správnou chůzí tlačíme na akupresurní body, které mají vliv na vnitřní orgány.