Jak připravovat správný jídelníček?

Na internetu najdete nejrůznější způsoby, jak vlastně připravovat vyvážený a zdravý jídelníček, který pokryje veškeré potřeby vašeho těla, když se snažíte hubnout nebo ubrat trochu váhy do ideální postavy. Samozřejmě, základem je především dostatek bílkovin, tuků, ale i sacharidů, vitamínů a nejrůznějších jiných látek, které najdete například v sibutraminu 20mg, který podporuje hubnutí.nakrájené ovoce na talíři s nožem..jpg
 
Tak, nyní se pojďme podívat, jak to všechno vlastně vměstnáme na talíř. Nejdříve si prozraďme, kolik a čeho bychom měli denně sníst. Každý jídelníček by měl být sestaven individuálně pro každého člověka zvlášť, nelze uplatňovat nějaký jediný správný – tady se alespoň pokusíme nastínit, kolik by takový člověk měl minimálně sníst.
 
Kalorií by měl člověk každý den sníst minimálně za patnáct stovek. Protože valnou většinu spálí tělo jenom samotným bytím – dýcháním, zpracováváním jídla, pohybem rukou apod.. Takže cokoliv nad tisíc tři sta kalorii je dobrý začátek. Někteří sportovci nebo profesionální kulturisté, kteří mají opravdu těžkou fyzickou zátěž těch kalorií sní  klidně i tři tisíce – a všechno to spálí do poslední kalorie.
 
Bílkoviny jsou nesmírně důležité pro budování svalové hmoty, ale vůbec pro všechno ostatní – bílkovina je látka, ze které vzešel veškerý život na zemi. Minimálně bychom měli sníst dva gramy bílkoviny na každý kilogram svaloviny v našem těle. Průměrný člověk by si tedy měl dát hranici někde nad stovku gramů bílkovin, aby se pěkně vyhoupl a šlo mu hubnout.
 
Sacharidy a tuky, ty by také měly být zastoupeny pro správné fungování těla! Tuky bychom měli upřednostnit, zatímco sacharidy bychom neměli vynechat, ale ty zdravé, žádné chemické sladkosti plné éček. No a tak nějak podle uvážení, pokud sníte minimálně sacharidů za osmdesát gramů a tuků za padesát gramů, tak nikdy neprohloupíte, možná i to je málo.sendviče s kuřecím masem a fritované hranolky.jpg
 
Je toho spousta, viďte? Stáhněte si nějakou aplikaci, která vám dovolí sledovat, kolik jednotlivých látek máte za den „splněných“, abyste si mohli naplánovat každé z šesti jídel dne. A nezapomeňte to podpořit třeba sibutraminem 20mg!